Zde najdete žhavé novinky a další informace, které se vám budou hodit!
Vážení návštěvníci,
pro zvýšení vašeho komfortu při placení parkovného před naším Centrem jsme rozšířili možnosti jeho úhrady o pohodlnou platbu prostřednictvím SMS, nebo prozvoněním. Níže naleznete podrobné informace, jak jednotlivé platební metody používat, včetně odpovědí na nejčastější otázky. Platba prostřednictvím aplikace samozřejmě zůstává.
Doklad o zaplacení parkovného je ke stažení na webové stránce:
https://widget.maternacz.com/ricanynafialce/danove-doklady.php. Vstup do aplikace je přes číslo mobilního telefonu, ze kterého bylo parkovné uhrazeno.
Parkovné zaplatíte odesláním SMS ve tvaru:
FIAmezeraVaseRZmezeraCAS
FIA=kód pro Centrum Na Fialce, VaseRZ=SPZ vozidla, kterému platíte parkovné, CAS=kód pro objednání doby stání.
Po odeslání SMS na číslo 90230 obdržíte zpět potvrzující SMS – elektronický parkovací lístek, že vaše parkovné bylo uhrazeno a dokdy platí.
Příklady objednacích SMS:
Čas stání | Cena | Kód doby stání | Text SMS |
1 hod. | 13,- Kč | 1 | FIA 3H1234 1 |
2 hod. | 26,- Kč | 2 | FIA 3H1234 2 |
3 hod. | 39,- Kč | 3 | FIA 3H1234 3 |
4 hod. | 52,- Kč | 4 | FIA 3H1234 4 |
5 hod. | 65,- Kč | 5 | FIA 3H1234 5 |
6 hod. | 78,- Kč | 6 | FIA 3H1234 6 |
7 hod. | 91,- Kč | 7 | FIA 3H1234 7 |
Pro opravu chybně zadané RZ pošlete SMS ve tvaru:
FIAmezeraIDPARKOVACIHOLISTKUmezeraNOVARZ na číslo 910 304 652
Příklad SMS: FIA 459 3P29988
ID parkovacího lístku naleznete v SMS, která vám přišla jako „parkovací lístek“. Tuto změnu lze provést do 5 min. od odeslání objednací SMS.
Pro prodloužení doby parkování pošlete stejnou zprávu znovu. Stávající parkovací lístek musí být platný, pak dojde k jeho prodloužení. V případě, že si objednáte parkovné na konci provozní doby parkoviště, zbylé minuty se vám překlopí do dalšího dne.
Cena jakékoliv vámi odeslané SMS je účtována jako běžná SMS podle tarifu vašeho operátora. Na váš mobil bude doručena potvrzující SMS s vyznačenou platností doby parkování pro zadanou RZ – „parkovací lístek“.
Cena potvrzující SMS („parkovacího lístku“) včetně DPH odpovídá objednané ceně parkovného – 13 Kč / 1 hod.
Parkovací lístek stojí 13 Kč/ 1 hod. vč. DPH.
Provozní doba je Po-Ne v čase 6:00-22:00 hod.
Kontrolu SMS parkovného zajišťuje Centrum Na Fialce pomocí on-line zařízení.
Doklad o zaplacení SMS parkovného je k dispozici ke stažení na webové stránce:
https://widget.maternacz.com/ricanynafialce/danove-doklady.php. Vstup do aplikace je přes číslo mobilního telefonu, pro které doklad požadujete. Ovládání je popsáno přímo v aplikaci.
Sazba DPH u parkovacího lístku je 21 %.
V tomto případě je nutné zkontrolovat:
⦁ zda máte aktivovanou službu Premium SMS. To lze zjistit na zákaznické lince vašeho operátora a případně službu aktivovat. Aktivace je zdarma.
⦁ zda máte správný tvar SMS zprávy. Ověřte dle návodu.
⦁ zda odesíláte SMS na správné telefonní číslo (90230) anebo u prozvonění zda máte zadané platné telefonní číslo dle návodu.
⦁ zda máte v dané chvíli signál. Služba funguje jen na SIM kartách českých mobilních operátorů (O2, T-Mobile, Vodafone)
⦁ Přechod k jinému operátorovi
Pokud zákazník v poslední době změnil operátora, nemusí být zcela automaticky aktivována služba Premium SMS a musí si tuto skutečnost ověřit na zákaznické lince svého operátora.
Chcete-li si maximálně zjednodušit platbu parkovného, zaregistrujte si svou RZ ke svému mobilnímu telefonu. Jedná se o jednorázovou akci, kterou můžete provést kdykoliv i kdekoliv např. z pohodlí vašeho domova.
Pošlete SMS ve tvaru: FIAREGmezeraVaseRZ na číslo 90230.
Zpět obdržíte SMS zdarma s žádostí o potvrzení správnosti registrace.
Stačí poslat SMS s textem: ANO FIAREG na číslo 90230. Zároveň tímto také souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů (telefonní číslo, RZ) v systému SMS parkovného.
K 1 mobilnímu telefonnímu číslu lze zaregistrovat 1 RZ.
Cena odeslané registrační SMS je účtována jako běžná SMS podle tarifu u vašeho mobilního operátora. Tím je registrace ukončena – systém vás zná a k vašemu telefonnímu číslu má přiřazenu zadanou RZ. Nyní můžete používat prozvonění pro úhradu SMS parkovného.
Základním předpokladem je registrace vaší RZ a čísla vašeho mobilního telefonu do systému SMS parkovného. K 1 mobilnímu telefonnímu číslu lze zaregistrovat 1 RZ. Po úspěšné registraci můžete objednat SMS parkovné pouhým prozvoněním na speciální telefonní čísla dle návodu.
Prozváněcí čísla:
Čas stání | Cena | Kód doby stání | Prozvoňte číslo |
1 hod. | 13,- Kč | 1 | 910 304 641 |
2 hod. | 26,- Kč | 2 | 910 304 642 |
3 hod. | 39,- Kč | 3 | 910 304 643 |
4 hod. | 52,- Kč | 4 | 910 304 644 |
5 hod. | 65,- Kč | 5 | 910 304 645 |
6 hod. | 78,- Kč | 6 | 910 304 646 |
7 hod. | 91,- Kč | 7 | 910 304 647 |
Prozvonění není zpoplatněno a bude automaticky ukončeno ze strany systému. Zpět obdržíte potvrzující SMS – elektronický „parkovací lístek“, že vaše parkovné bylo uhrazeno a do kdy platí. Cena SMS, která vám přijde na mobil jako „parkovací lístek“ se rovná ceně parkovného.
Pro prodloužení doby parkování prozvoňte znovu telefonní číslo. Stávající parkovací lístek musí být ale platný, pak dojde k jeho prodloužení. Pokud jeho platnost vypršela, prozvoněním si zakoupíte parkovací lístek nový. V případě, že si objednáte parkovné na konci provozní doby parkoviště, zbylé minuty se vám překlopí do dalšího dne.
Pokud jste v registrační SMS udělali chybu v RZ, můžete provést opravu pomocí SMS odeslané
na telefonní číslo 910 304 651. SMS musí být odeslána ve tvaru:
FIAmezeraRZmezeraNOVARZ
Pro změnu RZ pošlete SMS na telefonní číslo 910 304 651. SMS musí být odeslána ve tvaru
FIAmezeraRZmezeraNOVARZ
Pro zrušení vaší registrace v systému SMS parkovného (deaktivace služby) pošlete SMS ve tvaru:
STOPmezeraFIAREG na číslo 90230. Deaktivace služby vám bude potvrzena zpětnou SMS.
Reklamace a stížnosti zákazníků lze podat telefonicky na tel. 234 493 131 nebo mailem na [email protected]. Bude s vámi vyplněn reklamační protokol. Aby bylo možné ověřit, že jste majitelem mobilního telefonu, na který resp. na jeho přípojné číslo se bude vztahovat reklamace, mějte tento přístroj u sebe.
Provozovatel SMS parkovného (COMVERGA a.s.) vaši reklamaci ve spolupráci s mobilními operátory prověří a v případě, že bude uznána za oprávněnou, vám budou vráceny vynaložené finanční prostředky.
Cizinci mohou službu využívat pouze v případě, že mají ve svém mobilním přístroji SIM kartu jednoho z českých operátorů a povoleny Premium SMS služby. Na zahraničních SIM kartách služba není funkční.
Službu technicky zajišťuje COMVERGA a.s., zákaznická podpora, reklamace: [email protected], tel. 234 493 131 (8.00-16.30 hod.), www.comverga.com.
Obecná pravidla k Premium SMS službám: www.platmobilem.cz
Požadujeme:
Nabízíme:
Kontakt:
Jakub Valníček
tel.: 603 434 957
Akce pro pojištěnce VZP
Aktivity, na které můžete v Centru Na Fialce čerpat 15% slevu Klubu pevného zdraví (pro pojištěnce VZP).
Aktivity, na které můžete v Centru Na Fialce čerpat 15% slevu Klubu pevného zdraví (pro pojištěnce VZP):
Víte, že....
Občas se nás na něco ptáte a my vám moc rádi odpovídáme. Ale protože některé dotazy se objevují častěji, než jiné, rozhodli jsme se ty nejběžnější sepsat. Teď naleznete odpovědi na nejčastější otázky pohodlněji a rychleji.
Proč se mám registrovat a mít Na Fialce svůj účet?
Registrace je zdarma a přináší vám řadu výhod. Na účet si můžete vložit kredit v libovolné výši (min.100 Kč) a pomocí zákaznické karty platit pohodlně za všechny služby Centra (na recepcích lze využít QR kód v aplikaci Moje Fialka, který nahrazuje zákaznickou kartu). Při vstupu do bazénu nemusíte hlídat čas, vstup je časově neomezený. Můžete využívat zákaznické slevy a slevy našich obchodních partnerů. Díky výpisu z účtu máte přehled o svých vkladech a čerpání. Recepční vám na požádání vytvoří i přihlašovací údaje a můžete svůj účet spravovat on-line (dobíjet kredit, rezervovat lekce…).
Jaké jsou podmínky při vstupu do bazénu v případě, že se nechci registrovat, nechci nosit zákaznickou kartu nebo nechci mít staženou aplikaci?
Platí pro vás podmínky pro neregistrované zákazníky, tzn. vstup máte na 70 min a za každou další započatou minutu doplácíte 3 Kč za jednotlivce, v případně rodinného vstupu 6 Kč za minutu.
Má kredit na zákaznickém účtu nějakou platnost?
Kredit má nastavenou platnost 6 měsíců (vklady 100 – 4999 Kč) nebo 12 měsíců (vklady nad 5000 Kč). Nastavená platnost je podmínkou pro čerpání zákaznických slev a výhod. Platnost lze (před propadnutím!) prodloužit jednoduše dalším vkladem min. částky 100 Kč.
Co když si zapomenu svou zákaznickou kartu?
Za služby i občerstvení můžete zaplatit hotově i platební kartou. Pokud chcete čerpat z kreditu, recepční vám oproti záloze 50 Kč vydá další kartu- je třeba se prokázat QR kódem v aplikaci Moje Fialka (tu můžete kdykoliv zase vrátit a bude vám vrácena záloha).
Co když svou zákaznickou kartu ztratím?
Neprodleně nahlaste ztrátu na recepci (telefonicky, mailem, osobně) a karta bude ihned zablokována. Při další návštěvě si můžete oproti záloze 50 Kč vyzvednout novou kartu.
Nahrazuje aplikace Moje Fialka zákaznickou kartu?
Ano, částečně. V případě plateb na recepcích Centra můžete pro přístup na svůj účet použít QR kód v aplikaci Moje Fialka. Při platbě v restauraci, kinobaru a při otevření dveří do zrcadlového sálu a sportovní haly je potřeba plastová zákaznická karta.
Nemohu se přihlásit do aplikace Moje Fialka. V čem je problém?
Může se jednat o konflikty emailových adres, které máte uvedeny ve své registraci v našem systému. Obraťte se na [email protected] .
Proč mi do mailu nechodí vyúčtování kreditu?
Je možné, že nemáte u svého účtu zadanou emailovou adresu nebo je zadána chybně, vše lze vyřešit přes naši recepci. Další možností je, že jste Centrum delší dobu nenavštívili a na účtu nedošlo k pohybu. Bližší informace: [email protected] .
Je permanentka na plavání přenosná?
Ano, permanentka je přiřazena vždy k jednomu zákaznickému účtu a nelze ji převést na jiný účet. K jednomu účtu je však možné vydat více karet. Chodí-li do bazénu/na cvičení klienti spolu, stačí jim jedna karta a z permanentky se odečte příslušný počet vstupů.
Má permanentka nějakou platnost?
Ano, permanentka na 10 vstupů platí 6 měsíců, na 20 vstupů 12 měsíců bez možnosti prodloužení.
Co mám dělat, když mám na svém zákaznickém účtu permanentku na cvičení nebo do bazénu/členství do bazénu a neplánovaně nemohu Centrum navštěvovat?
Platnost bazénového členství a permanentky do bazénu i na cvičení lze v době platnosti přerušit na určitou dobu (od data vyřízení žádosti do data uvedeného na žádosti). Žádost je k dispozici na recepcích Centra nebo ji na vaši žádost zašleme e-mailem. (V případě permanentek lze z technických důvodů přerušit všechny najednou nebo žádnou.)
Co mám dělat, když mám na svém zákaznickém účtu kredit a neplánovaně nemohu centrum navštěvovat?
14 dní před vypršením kreditu přijde upozornění e-mailem. Ještě před propadnutím je třeba si dobít kredit v min. výši 100 Kč a platnost se prodlouží od data dobití o 6 měsíců.
Na jaké služby mohu uplatnit kartu Multisport?
Kartu Multisport může využít její držitel po předložení průkazu totožnosti. Platí na vstup do bazénu v délce 70 minut. Příplatek za překročení času, nebo vstupné do sauny, se hradí zvlášť. Multisport Stříbrná, Multisport FKSP a Multisport Dítě lze využít 1x za kalendářní den, Multisport Student lze využít 4x do měsíce (klidně v tentýž den).
Na jaké služby mohu uplatnit kartu Benefit plus/Benefity a.s.?
Kartou Benefit plus/Benefity a.s. si na recepci dobijete kredit na svůj zákaznický účet, z kterého pak můžete hradit všechny naše služby. Stejné podmínky platí pro Objednávku Benefit plus.
Kde najdu změny v otevírací době?
Na https://www.nafialce.cz/aktuality a na našich sociálních sítích.
Kde si mohu zarezervovat cvičení/halu?
Přes https://rezervace.nafialce.cz/ , pro rezervaci je třeba mít na zákaznickém účtu kredit minimálně ve výši rezervace. (Nikoli přes nafialce.cz) Uživatelské údaje jsou však stejné.
Proč musím mít při online rezervaci na účtu kredit?
Je to z důvodu případného storno poplatku, který se automaticky strhne z účtu, pokud se klient na lekci nedostaví, viz storno poplatky.
Jak dlouho před začátkem představení si musím vyzvednout rezervované lístky do kina?
Rezervace propadá nejpozději 30 minut před začátkem představení, lístky je tedy potřeba vyzvednout s dostatečným předstihem. Rezervace provedené on-line mají platnost maximálně 14 dní.
Jak dlouho platí rezervace vstupenek na divadelní představení a stand-up vystoupení, které pořádá Centrum Na Fialce o.p.s?
Rezervace propadá o půlnoci dne následujícího po dni vytvoření rezervace, nejpozději však 30 min. před začátkem představení. Přesné datum a čas naleznete v potvrzení rezervace ve svém e-mailu.
Platí za lístek do kina dítě, které může dospělému sedět na klíně?
Každý návštěvník kina musí mít svou vstupenku, se kterou je spojen nárok na sedadlo. Zda bude dítě sedět na sedadle, či rodiči na klíně, je již volba návštěvníka.
Může se do kinosálu s občerstvením?
Ano, občerstvení do kinosálu si můžete zakoupit na našem Cinebaru, recepcích nebo v Café&bistro.
Musím platit parkování, když jsem zákazníkem Centra Na Fialce (jdu na oběd, lekci, dítě má kroužek…)?
Ano, parkování hradí každý, kdo na parkovišti zaparkuje na delší dobu než 5 min.v čase po-ne 6-22h. Stání před vchodem není povoleno na dobu delší než 5 min. Zde je parkoviště K+R.
Musím platit parkování, když mám elektromobil?
Ano, na soukromém parkovišti platí podmínky provozovatele.
Musím platit parkování, když jsem ZTP?
Ne, pokud máte řádně označené auto, je pro vás parkování zdarma.
Lze parkování hradit na recepci Centra?
Ne, k platbě můžete využít aplikaci Easy Park nebo zaplatit zasláním SMS/prozvoněním. Veškeré informace naleznete přímo na cedulích na parkovišti.
Máte nějaké aktivity pro seniory?
Ano, pro seniory nabízíme přednášky v rámci Centra celoživotního vzdělávání.
Jaké jsou výhody členství na bazén?
Bližší informace o členství naleznete zde.
Mohu na aktivity čerpat nějaký příspěvek od zdravotní pojišťovny?
Ano. Nabídky jednotlivých pojišťoven se každým rokem trochu mění, doporučujeme informovat se přímo u vaší pojišťovny.
Jak si mám rezervovat a zaplatit dětské kroužky a kurzy?
Kroužky a kurzy můžete rezervovat i spravovat zde.
Mohu si udělat rezervaci v Café&bistro?
Samozřejmě. Rezervace přijímáme telefonicky na čísle 323 607 318.
Pořádáte dětské narozeninové oslavy?
Ano, dětské oslavy pořádáme, více informací naleznete na stránce Café&bistro.
Pořiďte si naši kartu Na Fialce!
Mimo slevy na služby získáte i mnoho dalších výhod.
Pořiďte si naši kartu Na Fialce!
Mimo slevy na služby získáte i mnoho dalších výhod:
Slevy na služby | Kredit 1000 | Kredit 2000 | Kredit 5000 | Kredit 10000 |
Vložená částka | 1000 - 1999 | 2000 - 4999 | 5000 - 9999 | 10 000 a více |
Platnost kreditu | 6 měsíců | 6 měsíců | 12 měsíců | 12 měsíců |
Bazén a sauny | - | 5% | 10% | 15% |
Skupinová cvičení | 5% | 10% | 10% | 15% |
Pronájem haly (badminton) | - | 5% | 10% | 10% |
Café & Bistro | - | 5% | 10% | 10% |
Sportovní potřeby | 5% | 10% | 10% | 10% |
Poukázky SODEXO
Poukázky PLUXEE
Poukázky UP ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
Poukázky EDENRED CZ s.r.o.
Elektronické (platební) karty SODEXO, PLUXEE, UP, EDENRED
Karty Multisport Benefit (Stříbrná, Student, FKSP, Dítě)
Benefit plus
Benefity a.s.
Stříbrná karta Multisport
Karta Multisport Student
Karta Multisport FKSP
Karta Multisport Dítě
Společnost Openplace s.r.o., se sídlem Mánesova 2530, 251 01 Říčany vydává tyto obchodní podmínky.
Společnost Openplace s.r.o., se sídlem Mánesova 2530, 251 01 Říčany, IČ: 250 82 451, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 48136,e-mail: [email protected], tel.: 323606157 (dále jen „Společnost“), vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Společnosti
III. Zákaznický účet a kredit
IV. Zákaznická karta
V. Rezervace
VI. Prodej zboží a služeb přes internet
Platební podmínky
V internetovém obchodu (e-shopu) Společnosti existují následující volby způsobu platby za kupované zboží nebo služby: Platební kartou
Odstoupení od smlouvy
Reklamace
Ostatní ustanovení
VII. Ochrana osobních dat
VIII. Závěrečná ustanovení
Openplace s.r.o.
Zrušení vytvořené rezervace cvičení, pronájmu či kurzu více než 24 hodin před jejím konáním je bezplatné, v dalších případech se storno řídí dle následujících podmínek.
Termín zrušení rezervace | Výše storno poplatku |
méně než 24 hodin a zároveň více než 3 hodiny před konáním akce | 50% ceny služby |
méně než 3 hodiny před konáním akce | 100% ceny služby |
Každý zákazník, který si bude chtít vytvořit rezervaci, musí mít na svém zákaznickém účtu zakoupený kredit v minimální výši ceny rezervované služby.
Děkujeme všem našim partnerům za jejich podporu.
Finanční podpory volnočasových aktivit pro veřejnost ze strany města Říčany si velmi vážíme a děkujeme za ni.
Od roku 2015 je provoz organizace Centrum Na Fialce o.p.s. podporován při svých aktivitách pro děti, seniory i širokou veřejnost městem Říčany. Podporu potřebujeme, protože mnohé aktivity jsou finančně zvýhodňovány, aby zde svůj volný čas mohl trávit opravdu každý z místního regionu.
Částky byly použity na nákup pomůcek pro kroužky, hlavně pak ke kofinancování běžných provozních nákladů, převážně nákladů na energie. Kroužky a kurzy celoročně využívají veškerá sportoviště a učebny v areálu Na Fialce.
Ve školním roce naše kroužky a kurzy pravidelně navštěvuje okolo 1500 dětí a dospělých.
Obdržené dotace na provoz:
2023......270.000 Kč
2022......250.000 Kč
2021......187.500 Kč
2020......237.958 Kč
2019......239.250 Kč
2018......228.250 Kč
2017......214.000 Kč
2016......240.760 Kč
2015........85.184 Kč
Obdržená dotace na akci v roce 2019 - Plavecký maraton.....8.000 Kč.
Obdržená dotace na akci v roce 2018 - Plavecký maraton.....40.000 Kč.
Obdržená dotace na akci v roce 2017 - Plavecký maraton.....43.080 Kč.
V červnu 2017 nám byla schválena dotace na sportovní vybavení pro gymnastické kroužky, a sice na nákup gymnastického běhounu, kladiny a hrazdy. Tyto pomůcky budou moci využívat všechny děti, které mají své sportovní kroužky ve sportovní hale Na Fialce.
Obdržená částka......29.686 Kč. Nákup zboží kofinancuje také Centrum Na Fialce o.p.s.
Za tuto podporu děkujeme.
Turistický portál kudyznudy.cz
Říčanské trampolínové centrum Freex.
Coqui - výrobce pohodlné obuvi, která je vhodná nejenom k našemu bazénu :)
Mánesova 2530/3a
Říčany u Prahy 251 01
+420 323 606 157
Novinky z Fialky rovnou do vašeho e-mailu.